سفارش تولید و اجرای سیستم bms در مشهد

شرکت خانه هوشمند فهام تولید کننده و مجری اجرای سیستم bms در مشهد با ۱۰ سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش واقعی. تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۴۱۵۶۷۵

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات bms
  4. chevron_right
  5. سفارش تولید و اجرای سیستم bms در مشهد

شرکت خانه هوشمند فهام تولید کننده و مجری اجرای سیستم bms در مشهد است. طیف محصولات گسترده، کیفیت بالا، خدمات پس از فروش و قیمت مناسب را می توان به عنوان مشخصه های سیستم هوشمند فهام یاد کرد. ما قادر هستیم تمام نیازهای هوشمندسازی شما را برآورده کنیم و رویاهایتان را به واقعیت نزدیک کنیم.  علاوه بر طیف گسترده محصولات موجود، امکان تولید محصولات سفارشی نیز وجود داد. هوشمندسازی انواع ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری، ویلا، هتل و … را به ما بسپارید. در ادامه به معرفی برخی از قابلیت های تجهیزات خانه هوشمند فهام می پردازیم.

تولید و اجرای سیستم bms در مشهد

امکانات تجهیزات هوشمند فهام

فرق نمی کند قصد اجرای سیستم bms در مشهد را دارید یا در شهر دیگری. مهم است سیستمی را انتخاب کنید که امکانات کاملی داشته باشد. در یک ساختمان مجهز به سیستم بی ام اس عملیات کنترلی به کمک اپلیکیشن موبایل انجام می شود. در این سیستم ها سنسورهای مختلف وظیفه جمع آوری اطلاعات و ارسال آن ها برای سرور مرکزی را بر عهده دارند. سپس سرور مرکزی با مقایسه شرایط موجود و شرایط ایده آل ثبت شده توسط کاربر، دستورات کنترلی را صادر می کند.

امکانات قابل ارائه در خانه هوشمند بسیار متنوع و گسترده است. سیستم های تولید شده توسط شرکت های مختلف امکانات متفاوتی را به کاربران ارائه می دهد. قبل از خرید سیستم bms در مشهد امکانات سیستم های مختلف را مقایسه کنید. برخی از امکانات قابل ارائه توسط خانه هوشمند فهام عبارتند از:

  • کنترل هوشمند سیستم های روشنایی
  • کنترل هوشمند تجهیزات الکتریکی
  • کنترل هوشمند شیرهای اصلی آب و گاز
  • احضار آسانسور هوشمند
  • کنترل تجهیزات سرمایش و گرمایش
  • کنترل درب های پارکینگ و ورودی آپارتمان
  • کنترل هوشمند سیستم آبیاری
  • کنترل هوشمند دما
  • سنسور هوشمند چند منظوره
  • سیستم صوت مرکزی هوشمند
  • ماژول نورپردازی هوشمند
  • و …

اهمیت خدمات پس از فروش سیستم bms در مشهد

سیستم های هوشمند به دلیل اتصال مستقیم به برق در معرض نوسانات برق و آسیب های احتمالی قرار دارند. با وجود اینکه در طراحی محصولات تلاش شده است اثر نوسانات برق بر روی عملکرد محصول به صفر برسد؛ احتمال بروز مشکل برای سیستم وجود دارد. بنابراین اطمینان از ارائه خدمات پس از فروش مناسب ضروری است.

ماژول های هوشمند فهام

برای ارائه خدمات هوشمندسازی ساختمان از ماژول های متفاوتی استفاده می شود. شرکت های مختلف نام های متفاوتی بر روی این ماژول ها می گذارند. در اینجا به معرفی ماژول های خانه هوشمند فهام می پردازیم. به کمک این ماژول ها ما قادریم همه امکانات سیستم bms در مشهد را به شما ارائه کنیم. از جمله مهمترین محصولات فهام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

علاوه بر این اگر نیاز به محصول ویژه ای داشتید، ما آن را به صورت سفارشی برای شما تولید می کینم.

کاملترین پکیج کنترلی خانه هوشمند

اغلب خانه هوشمند را با قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل می شناسیم. ما در خانه هوشمند فهام علاوه بر امکان کنترل از طریق موبایل، روش های دیگری را نیز برای شما فراهم می کنیم. امکان کنترل به صورت محلی، قابلیت کنترل از طریق ریموت کنترل و همچنین امکان کنترل از طریق نرم افزار تحت ویندوز نیز بر روی ماژول های هوشمند قابل ارائه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و  سفارش محصول با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست