یکی از اعضای خوشتیپ خانواده فهام، پنل لمسی استاتیک است. این پنل با ترکیب سادگی و کارایی بالا به خوبی توانسته است جای خود را بین مخاطبان پیدا کند. این پنل لمسی در ابعاد مختلف و رنگ های مختلف قابل سفارشی سازی است. همچنین تعداد سرخط ها و سناریوهای آن نیز قابل تغییر و سفارشی سازی است. این پنل یکی از راه های کنترل و دسترسی به خانه هوشمند فهام است. به کمک این پنل می توانید همه سرخط های خانه هوشمند خود را به صورت متمرکز کنترل کنید. در ادامه به معرفی این پنل زیبا می پردازیم.

جایگاه پنل لمسی استاتیک در خانه هوشمند فهام

خانه هوشمند فهام امکانات متنوع و متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به کنترل روشنایی، کنترل وسایل برقی، سیستم امنیتی، سیستم صوتی هوشمند و نورپزدازی هوشمند اشاره کرد. جهت کنترل و دسترسی کاربر به بخش های مختلف خانه هوشمند فهام راه های متنوعی در نظر گرفته شده است. روش های دسترسی کاربر به خانه هوشمند فهام عبارتند از:

  • کنترل محلی از داخل تابلو برق و …
  • کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل اندروید و IOS
  • کنترل از طریق ریموت کنترل
  • کنترل از طریق نرم افزار تحت ویندوز
  • کنترل از طریق تاچ پنل استاتیک و دینامیک

براین اساس جایگاه پنل لمسی استاتیک در لایه کاربری خانه هوشمند فهام است. کاربر از طریق این پنل قادر است کنترل کلیه سرخط های روشنایی، سیستم صوتی و … را در دست بگیرد. همچنین امکان فعال و غیر فعال کردن ۵ سناریوی مختلف خانه هوشمند بر روی این پنل در نظر گرفته شده است. کلیه سناریوها امکان سفارشی سازی دارند. علاوه بر این ابعاد، رنگ و آیکون های پنل نیز قابل سفارشی سازی است.

تاچ پنل استاتیک چگونه کار می کند

سیستم خانه هوشمند فهام یک سیستم تابلویی است. رله هوشمند مانگو پلاس به عنوان همه کاره این سیستم داخل تابلوبرق نصب می شود. با وجود قابلیت کنترل از طریق ریموت و موبایل، کنترل محلی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. پنل لمسی استاتیک فهام امکان کنترل محلی همه سرخط ها به صورت تجمیع شده و همچنین اجرای سناریوهای مختلف را به کاربر می دهد. ارتباط این تاچ پنل با ماژول مرکزی خانه هوشمند فهام به صورت بیسیم برقرار می شود.

پنل لمسی استاتیک فهام

تنها چیزی که برای نصب این پنل زیبا به آن نیاز دارید، یک قوطی کلید حاوی سیم فاز و نول است. پنل لمسی استاتیک فهام به راحتی نصب و راه اندازی می شود. این پنل می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی شما بدهد.

مشخصات ظاهری

این پنل به عنوان یک المان دکوراتیو در ساختمان هوشمند شما چشم نوازی می کند. از اینرو داشتن زیبایی در کنار کارایی ضروری است. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های ظاهری پنل لمسی استاتیک فهام می پردازم.

کریستال ضد خش

رویه تاچ پنل استاتیک فهام از جنس کریستال ضد خش حرارت دیده است. این پنل به صورت پیش فرض با رنگ مشکی تولید می شود. امکان سفارشی سازی رنگ، آیکون ها و … به سفارش مشتریان عزیر وجود دارد.

ابعاد تاچ پنل

ابعاد این پنل با توجه به تعداد سرخط ها و سناریوهایی که باید کنترل شوند، تغییر می کند. این پنل در سه اندازه ۷ اینچ، ۱۰ اینچ و ۱۴ اینچ تولید می شود.

پنل لمسی استاتیک چه چیزهایی را کنترل می کند؟

از طریق این پنل می توان تمام بخش ها و امکانات یک خانه هوشمند را کنترل کرد. کلیدهای ۱ تا ۵ در نظر گرفته شده بر روی این پنل را می توان برای کنترل خطوط روشنایی و یا وسایل برقی مورد استفاده قرار داد. سه آیکون مرکزی پنل جهت کنترل سیستم صوتی هوشمند فهام در نظر گرفته شده است. دو آیکون نیز برای لوستر پذیرایی در نظر گرفته شده است. همچنین ۵ سناریو به صورت پیش فرض بر روی پنل تعریف می شود که عبارتند از:

سناریوی خرج از منزل (یا محل کار):

با اجرای این سناریو همه لامپ ها و وسایل انتخابی کاربر خاموش می شوند.

سناریوی ورود به منزل (یا محل کار):

در ابتدای ورود و با لمس این آیکون همه اتفاقات مورد نظر شما به وقوع می پیوندد.

سناریوی خواب:

این سناریو با توجه به سلیقه شما می تواند بسیار متنوع باشد. به عنوان مثال با لمس ایکون سناریوی خواب بر روی پنل لمسی استاتیک اتفاقات زیر به انجام می رسند:

  • خاموش شدن همه لامپ ها غیر از لامپ خواب
  • قفل شدن درب ورودی آپارتمان
  • خاموش شدن سیستم تهویه پذیرایی
  • خاموش شدن تلویزیون و سایر وسایل برقی اضافی
  • پخش یک موسیقی ملایم
  • بسته شدن پرده ها

و …

این شما هستید که داستان خواب خودتان را تنظیم می کنید.

تماشای تلویزیون:

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که دوست دارند مانند سینما در یک فضای تاریک فیلم ببینند. یا برعکس ترجیح می دهید در یک نور ملایم و مناسب تلویزیون ببینید. کافی است سناریوی مورد نظر خود را بر روی پنل لمسی استاتیک ذخیره کنید. از این پس هنگام دیدن تلویزیون این سناریو را اجرا کنید …

آرامش خاطر با پنل استاتیک فهام
آرامش یک نیاز همیشگی …

سناریوی آرامش (relax) نیز متناسب با نیاز شما می تواند تغییر کند. به عنوان مثال این سناریو می تواند شامل خاموش شدن برخی از لامپ ها، پخش شدن یک موسیقی ملایم و … باشد.

چنانچه هنوز سوالی در مورد پنل لمسی استاتیک فهام دارید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

فهرست