خدمات خانه هوشمند یا قابلیت های خانه هوشمند؟

در این مقاله به بررسی خدمات خانه هوشمند پرداخته شده است. همچنین با بررسی امکانات قابل ارائه در یک ساختمان هوشمند، خدمات فهام برای کاربران را تشریح کرده ایم.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات امکانات خانه هوشمند
  4. chevron_right
  5. خدمات خانه هوشمند یا قابلیت های خانه هوشمند؟

امروز در مورد خدمات خانه هوشمند یا قابلیت های آن ها صحبت خواهیم کرد. خانه هوشمند یک فناوری نوین است که با وجود سن کوتاه طرفداران زیادی را در سراسر دنیا پیدا کرده است. اقبال عمومی کاربران به سمت این فناوری، سبب رشد شرکت های فعال در این حوزه شده است. این فناوری قابلیت های متفاوت و فراوانی را در اختیار کاربران می گذارد. شرکت ارائه دهنده خدمات، پروتکل ارتباطی تجهیزات و همچنین نوع تجهیزات مورد استفاده در خانه هوشمند تعیین کننده قابلیت هایی هستند که در این خانه ها ارائه داده می شوند. در ادامه به بررسی خدمات خانه هوشمند می پردازیم. با ما همراه باشید …

خانه هوشمند چیست؟

قبل از پرداختن به خدمات قابل ارائه در این خانه ها، لازم است با ماهیت آن ها آشنا شویم. خانه هوشمند یک فناوری جدید است که به شما امکان می دهد تجهیزات الکتریکی را از راه دور و به کمک تلفن همراه هوشمند کنترل کنید. این دسترسی بر بستر اینترنت امکان پذیر می شود. در این خانه ها تعدادی سخت افزار ویژه برای کنترل تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد. این سخت افزارها را با عنوان تجهیزات هوشمند سازی ساختمان می شناسیم.

نوع تجهیزات مورد استفاده تعیین کننده امکانات یا خدمات قابل ارائه در یک خانه هوشمند است. نکته اساسی در استفاده از این فناوری، اتصال همیشگی و مطمئن تجهیزات و موبایل کاربر به اینترنت است. البته زمانی که کاربر در منزل حضور دارد با اتصال مستقیم به مودم و بدون نیاز به اینترنت می تواند عملیات کنترل را انجام دهد.

منظور از خدمات خانه هوشمند چیست؟

در اینجا باید به این سوال مهم پاسخ دهیم. دو معنای متفاوت را می توان از اصطلاح خدمات خانه هوشمند برداشت کرد. برداشت اول مربوط به امکانات قابل ارائه یا قابلیت های خانه هوشمند است. در برداشت دوم منظور خدماتی است که شرکت مجری خانه هوشمند می تواند به پروژه های مختلف ارائه کند. ما در اینجا به بررسی هر دو برداشت متفاوت از این موضوع می پردازیم.

امکانات خانه هوشمند

امکانات بسیار متنوعی در خانه هوشمند قابل ارائه هستند. اگر چه اغلب امکانات قابل ارائه در خانه هوشمند مشترک هستند، با این وجود تفاوت هایی نیز بین خدمات خانه هوشمند شرکت های مختلف وجود دارد. نوع تجهیزات تولید شده توسط شرکت های مختلف تعیین کننده امکانات سیستم آن هاست. ما در اینجا به معرفی امکانات قابل ارائه در خانه هوشمند فهام می پردازیم. تجهیزات هوشمند تولید شده توسط فهام شامل رله هوشمند مانگو پلاس، ماژول نورپردازی هوشمند، سیستم صوتی هوشمند، سیستم امنیتی هوشمند و سنسور هوشمند چند منظوره است. به کمک این تجهیزات امکانات زیر قابل ارائه اند:

  • کنترل هوشمند تجهیزات روشنایی
  • کنترل هوشمند لوازم برقی
  • کنترل هوشمند تردد درب نفر رو و پارکینگ
  • اجرای سناریوهای مختلف امنیتی و …
  • کنترل هوشمند سیستم های سرمایش و گرمایش
  • کنترل هوشمند پرده و کرکره برقی
  • کنترل هومند شیرهای اصلی آب و گاز
  • کنترل هوشمند آبیاری
  • فراخوانی آسانسور
  • نورپردازی هوشمند
  • سیستم صوتی هوشمند
  • و …

شما می توانید با توجه به نیاز پروژه و عوامل دیگر در مورد امکانات مورد نیاز خود تصمیم گیری کنید. همچنین می توانید برای این منظور از مشاوران ما کمک بگیرید. ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

خدمات خانه هوشمندخدمات خانه هوشمند فهام

ما در خانه هوشمند فهام خدمات متنوعی را به شما ارائه می کنیم. خدمات فهام شامل مشاوره، طراحی و اجرای خانه هوشمند است. خدمات مشاوره ما قبل از هوشمندسازی ساختمان به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید. خدمات خانه هوشمند فهام شامل طراحی سیستم نیز می شود. ما قادریم علاوه بر محصولات موجود، تجهیزات مورد نظر شما را به صورت سفارشی تولید کنیم. کافی است نیاز خود را با ما در میان بگذارید تا ما راهکار آن را برای شما تولید کنیم …

در طراحی و تولید محصولات خانه هوشمند فهام، تمام تلاشمان را کرده ایم تا محصولاتی با نصب و راه اندازی آسان تولید کنیم. محصولات خانه هوشمند فهام را می توانید به راحتی نصب و راه اندازی کنید. با این وجود تیم فنی و نمایندگان ما در اقصی نقاط کشور آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی خانه هوشمند برای شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست